مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 15:502020-12-02سياسي

توضیح وزیر بهداشت درمورد تأمین واکسن کرونا


وزیر بهداشت جزییات تأمین واکسن برای گروه های هدف را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت با تقدیر و تشکر از مردم شریف کشورمان برای همراهی بسیار خوب در رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: خوشبختانه با همکاری مردم و همکاری قرارگاه کرونا و وزارتخانه های دیگر مثل وزارت راه و شهرسازی وزارت ارتباطات و سازمان صدا و سیما و با تلاش شبانه روزی همکاران ارجمند در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانی توانستیم چهارمین و پنجمین روزه کاهش مرگ ها را به سمت زیر 400 تجربه کنیم.

وی گفت: مراکز علمی جهانی پیش بینی کرده بودند که تعداد مرگ های کشورمان بالای 800 و 1000 نفر در این هفته باشد، اما خوشبختانه شاهد کاهش آمار مرگ ها هستیم.

وزیر بهداشت گفت: با همدلی و وفاق ایجاد شده همه سازمان های مردم نهاد و بسیج و تمام دستگاه ها از جمله هلال احمر به میدان آمدند و ان شالله به سمت دو رقمی و تک رقمی شدن آمار پیش خواهیم رفت.

توجه داشته باشیم اگر در این شرایط به سمت عادی انگاری و ساده پنداری پیش برویم و خدای ناکرده دوباره دچار این توهم بشیم که کرونا شکست خورد و عقب نشینی کرد دوباره از گوشه های این زمین گل های تازه خواهیم خورد.

نمکی افزود: از تعداد 160 از شهر های ما در وضعیت که قرمز بودند بیش از 130 تا از آن ها به سمت نارنجی رفت در 134 شهر جدید از زرد ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح وزیر بهداشت درمورد تأمین واکسن کرونا

توضیح وزیر بهداشت درمورد تأمین واکسن کرونا