مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 15:452020-12-02سياسي

دخالت های غیر کارشناسی در امر تربیت معلم


زهره خزایی؛ * در پی واکنش هایی که جامعه ی دانشگاه های فرهنگیان در بازخورد به نامه ی وزیر علوم به مقام معظم رهبری داشتند، - تمام ارگان ها و وزارتخانه های مربوطه باید بجای دخالت های غیر کارشناسی در امر تربیت معلم به دنبال کمک به وزارت آموزش و پرورش برای تقویت و توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان باشند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-زهره خزایی؛ * در پی واکنش هایی که جامعه ی دانشگاه های فرهنگیان در بازخورد به نامه ی وزیر علوم به مقام معظم رهبری داشتند، باز هم وی بر روی صحبت خود تاکید و اصرار داشت؛ ولیکن نه از موضع خود بازگشت و نه عذر خواهی کرد.

وزیرعلوم بجای اینکه درصدد تضعیف و نادیده گرفتن جایگاه دانشگاه فرهنگیان و دانشجو معلمان دیپلمه ی امروزی یعنی همان معلمان تحول آفرین جامعه ی اسلامی فردا باشند، می توانست در طی این سال ها اقدامی برای توسعه ی کمی و کیفی این دانشگاه که مرکز ثقل اصلی نظام آموزش و پرورش کشور است، انجام دهد که بی شک نتایج مطلوبی را به دنبال داشت که امروز شاهد بحران کمبود نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش و سایر کاستی های آن نباشیم.

با اینکه وزیر علوم جزو هیات امناء دانشگاه فرهنگیان است، اما در جلسات هیات امنای این دانشگاه شرکت نکرده و جالب است که حالا این چنین حذف محترمامه دانشگاه را به رهبری معظم پاراف می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت های غیر کارشناسی در امر تربیت معلم

دخالت های غیر کارشناسی در امر تربیت معلم