مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 15:252020-12-02حوادث

عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس/ 147 کیلوگرم تریاک کشف شد


فرمانده انتظامی استان بوشهر از انجام عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس خبر داد و گفت: در این عملیات 147 کیلوگرم تریاک کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار خلیل واعظی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با توزیع و پخش و ترانزیت مواد مخدر را به صورت ویژه در دستور کار داریم و در این راستا طرح های مختلفی اجرا می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا با همکاری و مشارکت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های بوشهر و فارس یک محموله مواد مخدر در یکی از شهرستان های جنوبی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی، اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت حرفه ای و عمده در امر قاچاق در استان های جنوبی فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، در یک عملیات دقیق و هماهنگ خودرو سواری حامل مواد مخدر در محور شهرستان لامرد شناسایی و توقیف شد.

واعظی با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، 147 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه ای دستگیر که در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس/ 147 کیلوگرم تریاک کشف شد

عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس/ 147 کیلوگرم تریاک کشف شد