مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 15:002020-12-02سياسي

سپاه: دستگیری 3 تن از عناصر تروریست ضدانقلاب در شمالغرب کشور


روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از دستگیری 3 تن از عناصر تروریست ضد انقلاب و مزدوران استکبار جهانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از دستگیری 3 تن از عناصر تروریست ضد انقلاب و مزدوران استکبار جهانی که قصد انجام اقدامات تروریستی را داشتند، خبر داد.

بیشتر بخوانیدفرمانده مرزبانی ناجا: ضربه مهلکی به تروریست ها وارد کردیم / توطئه ضدانقلاب در مرزهای شمالغرب نقش بر آب شد درگیری نیروهای مرزبانی ایران با تروریست های مسلح در مرزهای شمالغرب / ضربه مهلک به عناصر مسلح ضد انقلاب به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ براساس این گزارش، با هوشیاری ، اشراف اطلاعاتی و اقدامات پیچیده عملیاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه یک تیم سه نفره از عناصر ضد انقلاب و مزدوران استکبار جهانی که قصد انجام اقدامات تروریستی را داشتند؛ در منطقه ماموریتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در استان آذربایجان غربی مورد رصد و تعقیب قرار گرفته و به نحوی که امکان هیچ واکنشی را پیدا نکردند ؛دستگیر شدند.

در این عملیات مقادیر قابل توجهی سلاح ، مهمات و تجهیزات ارتباطی تروریست ها توسط رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه: دستگیری 3 تن از عناصر تروریست ضدانقلاب در شمالغرب کشور

سپاه: دستگیری 3 تن از عناصر تروریست ضدانقلاب در شمالغرب کشور