مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 14:552020-12-02سياسي

فراخوان اتاق بازرگانی برای اصلاح بودجه


اتاق بازرگانی ایران در فراخوانی از فعالان بخش خصوصی خواست پیشنهادات خود برای اصلاح لایحه بودجه را برای این اتاق ارسال کنند.

- اتاق بازرگانی ایران در فراخوانی از فعالان بخش خصوصی خواست پیشنهادات خود برای اصلاح لایحه بودجه را برای این اتاق ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز، دولت رسما لایحه بودجه سال 1400 را به مجلس تقدیم کرد و نمایندگان تا پیش از پایان سال جاری زمان دارند که بررسی این لایحه پرداخته و در نهایت قانون بودجه را تصویب کنند.

در روزهای آینده، بررسی ابعاد لایحه بودجه در کمیسیون های تخصصی مجلس آغاز خواهد شد و در کنار نمایندگان، فعالان بخش خصوصی نیز فرصت خواهند داشت تا پیشنهادات و انتقادات خود از لایحه را پیش از نهایی شدن بودجه، ارائه کنند.

پس از ارائه لایحه بودجه به مجلس، حالا اتاق بازرگانی ایران به فعالان بخش خصوصی فراخوان داده تا پیشنهادتشان را به مرکز پژوهش های اتاق ایران تحویل دهند.

این فراخوان با توجه به اهمیت بودجه و جوانب مختلف اثرگذاری تصمیمات بودجه ای بر متغیرهای اقتصاد کلان، محیط کسب وکار و فعالیت های بخش خصوصی در کسب وکارهای مختلف و همچنین تأکید اتاق ایران بر استفاده از همه ظرفیت های بخش خصوصی برای تلاش در جهت بهبود تصمیمات بودجه ای منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان اتاق بازرگانی برای اصلاح بودجه

فراخوان اتاق بازرگانی برای اصلاح بودجه