مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 14:302020-12-02اقتصادي

ضرورت رفع مشکل تضامین بانکی برای پرداخت تسهیلات به مردم کالپوش


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با تأکید بر لزوم رفع مشکل تضامین بانکی برای پرداخت تسهیلات به مردم کالپوش گفت: استقرار بانک در این منطقه در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری عصر چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با موضوع بررسی وضعیت کالپوش به میزبانی استانداری سمنان اظهار داشت: مشکل تضامین بانکی برای پرداخت تسهیلات به مردم کالپوش حل شود و استقرار بانک در منطقه در دستور کار است.

وی بابیان اینکه استقرار بانک در کالپوش هزینه های گزاف برای مردم این منطقه جهت دریافت خدمات بانکی را نیز کاهش می دهد، تصریح کرد: استقرار پاسگاه در حسین آباد موردنظر نیروی انتظامی است اما بنیاد مسکن با کمبود زمین برای اجرای این پروژه مواجه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه برای احداث ستاد مرکزی پاسگاه باید با پیگیری، زمین واگذار شود، افزود: حوزه کالپوش به اندازه یک شهرستان مستقل رصد و پایش شده و مسائل و مشکلات مردم از سوی فرماندار وادارات و دستگاه های اجرایی استان مرتباً پایش می شود.

فخری خاطرنشان کرد: آب و فاضلاب از بحث های بسیار حساسی است که باید در حسین آباد کالپوش احداث شود چراکه اگر فاضلاب ایجاد نشود بسیاری از پروژه ها تحت شعاع قرارگرفته و مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع مشکل تضامین بانکی برای پرداخت تسهیلات به مردم کالپوش

ضرورت رفع مشکل تضامین بانکی برای پرداخت تسهیلات به مردم کالپوش