مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:202020-12-02اقتصادي

تعداد کاریابی های استان یزد به رقم 30 رسید


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به صدور مجوز سی امین کاریابی این استان، گفت: در شهرها و مناطقی که نرخ بیکاری بالاتر از میانگین کشوری دارند، - ایسنا/یزد سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به صدور مجوز سی امین کاریابی این استان، گفت: در شهرها و مناطقی که نرخ بیکاری بالاتر از میانگین کشوری دارند، توسعه کمی و کیفی کاریابی ها باید در اولویت قرار گیرد.

عماد تشکری در سومین جلسه هیأت استانی نظارت بر کاریابی ها و موسسات مشاوره شغلی استان با بیان این که در حال حاضر 29 کاریابی اعم از فیزیکی و مجازی در سطح استان یزد دارای مجوز هستند، خاطرنشان کرد: مدت اعتبار مجوز موسسه کاریابی از تاریخ صدور پنج سال است و تمدید آن منوط به ارزیابی و تایید عملکرد موسسه کاریابی توسط هیات استانی است.

وی ادامه داد: به کارگماری افراد جویای کار و مشاوره شغلی یکی از وظایف کاریابی هاست و واحدهای تولیدی نیز جهت تامین نیروی کار خود به کاریابی های مجاز در سطح استان مراجعه کنند تا کاریابی ها نیز بتوانند وقت و انرژی خود را صرف تامین نیرو برای واحدهای تولیدی صرف کنند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اضافه کرد: مراکز کاریابی در سطح استان باید فرصت های شغلی را برای افراد جویای کار معرفی کنند و حداکثر افراد بومی هر منطقه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد کاریابی های استان یزد به رقم 30 رسید

تعداد کاریابی های استان یزد به رقم 30 رسید