مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:152020-12-02اجتماعي

30 هزار کانال یاریگران زندگی در سطح مدارس داریم


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: 32 کانون ملی در سطح استان ها، 750 کانال منطقه ای، 30 هزار کانال یاریگران زندگی در سطح مدارس داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اظهار به راهبردهای کلان معاونت در راستای اجرای برنامه کانون یاریگران زندگی اشاره کرد و گفت: ما کارها را در برنامه کانون یاریگران زندگی در 3 حوزه آموزش، ترویج و فرهنگ سازی و شناسایی و مددکاری دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه در بحث پیشگیری محتوایی در قالب درسنامه تولید شده که برای معلمان ابتدایی و متوسطه اول و دوم است از آموزش دانش آموزان و والدین که در دستور کار است خبر داد.

کاظمی اشاره کرد: در بخش دوم و ترویج و فرهنگ سازی و پیشگیری دربحث اعتیاد اقدامات اساسی داریم و در بخش شناسایی، درمان و مددکاری طرح نماد را دنبال می کنیم.

یکی از اقدامات مهم ما ارتقای برنامه آسیب های اجتماعی و مهارت دانش آموزان در قالب کانون یاریگران و طرح نماد است که جز برنامه تحولی آموزش و پرورش قرار گرفته است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه افق آموزش و پیگیری در این برنامه امسال پوشش 60 درصدی یاریگران زندگی و تولید منابع آموزشی جدید است گفت: رویکرد پیگیری همسالان را دنبال خواهیم کرد و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار کانال یاریگران زندگی در سطح مدارس داریم

30 هزار کانال یاریگران زندگی در سطح مدارس داریم