مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:502020-12-02پزشكي

طرح« ناظران سلامت»با مشارکت اعضای هلال احمر استان زنجان آغاز شد


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اجرای طرح « ناظران سلامت»با مشارکت 180 نفر از جوانان و داوطلبان هلال احمر استان زنجان آغاز شد.

- زنجان-سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اجرای طرح ناظران سلامت با مشارکت 180 نفر از جوانان و داوطلبان هلال احمر استان زنجان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاجرای آن آغاز شده و حفظ سلامت جوانان و داوطلبان مشارکت کننده در طرح مساله ای مورد مهم و الزامی است.

وی افزود: در این طرح آماده سازی تیم ها بر عهده جمعیت هلال احمر بوده و ساماندهی و بهره گیری از آنها بر عهده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بود که این تیم تشکیل و جلسات آموزشی و توجیهی برای آنان برگزار شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: رویکرد طرح ناظران سلامت انجام خدمات داوطلبانه و تاکید بر آن است، همچنین تجهیز تیم های بازرسی اعم از جوانان و داوطلبان هلال احمر و بازرسان بهداشتی، با تجهیزاتی از قبیل تجهیزات وسایل نقلیه، خودرو بازرسی، ماسک، مواد گندزدا، مواد ضدعفونی کننده و سایر ابزار و تجهیزات مورد نیاز با مشارکت و توافق مراکز بهداشتی شهرستان ها و جمعیت هلال احمر فراهم شده است.

طاهری اضافه کرد: در این طرح جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر استان زنجان باکارت شناسایی معتبر و لباس فرم سازمان جوانان یا داوطلبان هلال احم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح« ناظران سلامت»با مشارکت اعضای هلال احمر استان زنجان آغاز شد

طرح« ناظران سلامت»با مشارکت اعضای هلال احمر استان زنجان آغاز شد