مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-02بين الملل

تنظیم شکایت از بن زاید و خلیفه حفتر به اتهام قاچاق انسان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری عربی 21 ، عمر العبید ، مشاور حقوقی قربانیان سودانی شرکت اماراتی بلاک شیلد ، روز سه شنبه، - شهروندان سودانی در حال آماده سازی پرونده قضایی برای طرح در دادگاه کیفری بین المللی علیه محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و خلیفه حفتر مسئول دولت شرق لیبی به اتهام قاچاق انسان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری عربی 21 ، عمر العبید ، مشاور حقوقی قربانیان سودانی شرکت اماراتی بلاک شیلد ، روز سه شنبه، از آغاز مقدمات طرح پرونده های قضایی منطقه ای و بین المللی علیه 10 شخصیت اماراتی ، سودانی و لیبیایی به اتهام قاچاق انسان خبر داد.

این اقدام به دنبال آن صورت می گیرد که شرکت بلاک شیلد امارات با وعده کار در امارات، جوانان سودانی را فریب داده و آنان را به لیبی منتقل می کند تا در کنار شبه نظامیان حفتر با دولت وفاق ملی لیبی بجنگند.

العبید گفت:ما در مورد فریب جوانان سودان توسط شرکت بلاک شیلد امارات با سازمان دیده بان حقوق بشر تماس گرفتیم و آنها به ما قول دادند که این مسئله را در گزارش خود در10 ژانویه (20 دی) مطرح کنند.

وی تصریح کرد که متهمان 10 شخصیت اماراتی ، سودانی و لیبیایی هستند که از جمله آنها می توان به محمد بن زاید ، خلیفه حفتر ، افسران این سه کشور و صاحبان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم شکایت از بن زاید و خلیفه حفتر به اتهام قاچاق انسان

تنظیم شکایت از بن زاید و خلیفه حفتر به اتهام قاچاق انسان