مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:102020-12-02دانش

آغاز ثبت نام آزمون ارشد از هفته آینده/اعلام جزییات ثبت نام


ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی، غیردولتی از روز یکشنبه 16 آذر آغاز می شود.

- ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی، غیردولتی از روز یکشنبه 16 آذر آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی، غیردولتی، همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور از روز یکشنبه 16 آذر آغاز می شود و در روز یکشنبه 23 آذر ماه پایان می پذیرد و ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org انجام می شود.

متقاضیان ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد)، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام) متقاضی ثبت نام در این آزمون شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام آزمون ارشد از هفته آینده/اعلام جزییات ثبت نام

آغاز ثبت نام آزمون ارشد از هفته آینده/اعلام جزییات ثبت نام