مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:102020-12-02اجتماعي

ورود 2 سامانه بارشی به کشور از جمعه 14 آذر/ بارش باران و کاهش دما در اغلب شهرها


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر جمعه 14 آذر سامانه بارشی تازه ای از جنوب و جنوب غرب وارد کشور می شود و سامانه بارشی دیگری هم از شمال وارد کشور خواهد شد.

- محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در غرب و جنوب غرب و مرکز کشور سامانه بارشی فعال است که این فعالیت سامانه بارشی در استان های ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، لرستان، کردستان، همدان، نیمه شمالی بوشهر، شمال و غرب فارس و استان مرکزی است همچنین این سامانه در خلیج فارس نیز فعال است.

وی افزود: سامانه بارشی مذکور به تدریج استان های قم و به صورت پراکنده استان های البرز، قزوین، تهران، جنوب زنجان، سمنان و گیلان را هم در بر می گیرد و موجب تشکیل مه و بارش باران می شود و در استان های جنوبی موجب رگبار و رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات موجب بارش برف و مه غلیظ خواهد بود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز شدت بارش ها در شمال و شرق خوزستان، لرستان و غرب چهارمحال و بختیاری است، گفت: روز پنج شنبه بارش ها در غرب و جنوب غرب کشور، سواحل شمالی، شمال شرق، مرکز و دامنه های جنوبی البرز خواهد بود؛ روز پنج شنبه بارش در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 2 سامانه بارشی به کشور از جمعه 14 آذر/ بارش باران و کاهش دما در اغلب شهرها

ورود 2 سامانه بارشی به کشور از جمعه 14 آذر/ بارش باران و کاهش دما در اغلب شهرها