مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-02پزشكي

خودکشی ها بیشتر در دامنه سنی 15 تا 35 سال اتفاق می افتد


به همت معاونت پیشگیری بهزیستی استان کرمان اولین دوره آموزشی در قالب وبینار و با محوریت افکار خودکشی با شرکت بیش از 160 نفر از روانشناسان، تسهیلگران و مددکاران بهزیستی، - مدیر گروه سلامت روانی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان: خودکشی ها بیشتر در دامنه سنی 15 تا 35 سال اتفاق می افتد ایسنا/کرمان به همت معاونت پیشگیری بهزیستی استان کرمان اولین دوره آموزشی در قالب وبینار و با محوریت افکار خودکشی با شرکت بیش از 160 نفر از روانشناسان، تسهیلگران و مددکاران بهزیستی، آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

دکتر علی بهرام نژاد مدیر گروه سلامت روانی و اجتماعی علوم پزشکی کرمان در این وبینار با اشاره به اهمیت نقش کارکنان سلامت در کنترل و پیشگیری از معضلاتی از این قبیل اظهار کرد: رسانه ها نیز در تشدید و یا کمک به کنترل این معضل نقشی اساسی و مهم به عهده دارند چرا که نحوه انعکاس این اخبار در تشدید و یا کنترل این آسیب خاص بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وی در ادامه با ارائه نتایج تحقیقات در این زمینه به تحلیل این معضل از دیدگاههای مختلف پرداخت و گفت: یکی از غم انگیزترین مرگ ها، خودکشی است.

از طرفی پیشگیری از خودکشی راحت ترین روش است و باید به این مهم توجه کرد که اختلالات روانپزشکی از قبیل افسردگی، اختلالات اضطرابی و شخصیت همیشه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکشی ها بیشتر در دامنه سنی 15 تا 35 سال اتفاق می افتد

خودکشی ها بیشتر در دامنه سنی 15 تا 35 سال اتفاق می افتد