مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-02پزشكي

انتقال خون: 100 درصد نیاز خون استان تهران تامین شده است


مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: 100 درصد نیاز خون 160 مرکز بیمارستانی و درمانی تهران، بیماران تالاسمی و هموفیلی در استان تهران تامین شده و برای تامین خون مشکلی نداریم.

محمدرضا مهدی زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بعد از اطلاع رسانی که از سه هفته گذشته توسط رسانه ها و بخصوص ایرنا داشتیم و ضمن درخواست از مردم برای اهدای خون، استقبال خوبی انجام شد و اکنون ذخایر خون در استان تهران به حالت عادی برگشته است.

وی ضمن قدردانی از مردم نوع دوست که مانند همیشه یاری گر بیماران نیازمند به خون و فرآورده های آن بودند، گفت: بعد از درخواستی که از مردم برای اهدای خون داشتیم استقبال فراتر از انتظار ما اتفاق افتاد و اکنون هم مراجعه اهداکنندگان خون و هم اهدا طبیعی و خوب است.

مدیرکل انتقال خون استان تهران تاکید کرد: ذخایر خون در تهران به سوی نرمال شدن پیش می رود و مشکلی هم برای تامین خون در استان تهران نداریم اما از آن جایی که کرونا به این زودی ها از بین نمی رود تقاضای ما از مردم این است که به تدریج تا پایان زمستان برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

مهدی زاده دلیل انتظار طولانی مردم برای اهدای خون را افزایش مراجعه کنندگان عنوان و از آن ها عذرخواهی کرد و گفت: چنانچه تکریم ارباب رجوع در حدی که مورد انتظار مردم است، انجام ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال خون: 100 درصد نیاز خون استان تهران تامین شده است

انتقال خون: 100 درصد نیاز خون استان تهران تامین شده است