مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-02فرهنگي

معرفی 8 نمایش برای اجرا در جشنواره مجازی تئاتر همدان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اعلام کرد: هشت نمایش برای اجرا در سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان انتخاب و معرفی شدند.

- احمدرضا احسان گفت: هیئت انتخاب و داوری این دوره از جشنواره متشکل از عباس شیخ بابایی، محمدجواد کبودراهنگی، محمد قاسمی، کیانوش بهروزپور و حسین صفی هفت نمایش را برای اجرا در بخش رقابتی و یک نمایش را در بخش خارج از مسابقه معرفی کرده اند.

وی اظهار کرد: رؤیای عقیم به کارگردانی رضا باغبان از ملایر، کاش چشم نمی دید به کارگردانی فرزاد لباسی از همدان، کافه تریا به کارگردانی مرتضی عبداللهی از همدان، کافه سایه به کارگردانی محمود غفاری و ابراهیم یمین اسماعیلی از بهار، ملی به کارگردانی سعید باغبانی نیر از همدان، نتایج سرگیجه به کارگردانی سجاد طهماسبی از تویسرکان و یقه چرک ها به کارگردانی حمیدرضا رضایی مجد از همدان در بخش رقابتی و سرباز برجک شماره 37 به کارگردانی احمد یاوندالماسی از اسدآباد در بخش خارج از مسابقه اجرا و پخش می شوند.

احسانی با تأکید بر اینکه این دوره از جشنواره به صورت مجازی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: پخش زنده نمایش ها از طریق صفحه اینستاگرام اداره کل به نشانی @Hamedan.

farhang و صفحه http://Aparat.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 8 نمایش برای اجرا در جشنواره مجازی تئاتر همدان

معرفی 8 نمایش برای اجرا در جشنواره مجازی تئاتر همدان