مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-02اجتماعي

شنبه بارانی در انتظار اصفهان


رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود موج ناپایدار جدید به اصفهان از روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: با ورود این موج ناپایدار شاهد بارش باران و برف و کاهش محسوس دما در استان خواهیم بود.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود موج ناپایدار جدید به اصفهان از روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: با ورود این موج ناپایدار شاهد بارش باران و برف و کاهش محسوس دما در استان خواهیم بود.

فاطمه زهرا سیدان، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه نقشه های هواشناسی نشان می دهد سامانه بارشی فعالی بر روی منطقه قرار دارد، اظهار کرد: انتظار داریم بارش های بهتری در بخش غرب، شمال غرب و برخی از مناطق شمالی استان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بارش های این مناطق می تواند به شکل برف و باران باشد، گفت: برای سایر مناطق استان هم شرایط بارش سبک باران وجود دارد.

همچنین فردا (پنجشنبه) بخش های غرب، شمال غرب و شمالی استان شرایط بارش دارد و احتمال دارد در جنوب شرق استان نیز بارش هایی داشته باشیم.

روز جمعه هم افزایش ابر پیش بینی می کنیم.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه از روز شنبه موج ناپایدار بعدی وارد استان می شود، گفت: طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه شاهد بارش باران و برف در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنبه بارانی در انتظار اصفهان

شنبه بارانی در انتظار اصفهان