مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-02سياسي

نگرانی دولت در مورد طرح مجلس برای پروتکل الحاقی/ واعظی: پختگی لازم را ندارد


رییس دفتر رییس جمهوری از نگرانی دولت در خصوص طرح مجلس برای توقف پروتکل الحاقی خبر داد و تاکید کرد که این طرح ممکن است در روابط دیپلماتیک و مسائل داخلی مشکلاتی ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه درباره مصوبه مجلس با بخشهای ذیربط مشورتی انجام نشده است، گفت: این طرح پختگی لازم را ندارد و اعضای دولت نگران بودند این طرح ممکن است در روابط دیپلماتیک و مسائل داخلی مشکلاتی ایجاد کند.

محمود واعظی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اقدام دولت برای جهش تولید، گفت: برنامه ریزی ویژه انجام دهیم تا هم بر تحریم آمریکا و هم بر ویروس کرونا غلبه کنیم و هم دستاوردهای مختلف داشته باشیم.

رییس دفتر رییس جمهوری ادامه داد: رییس جمهوری در جلسات مختلف از اول فروردین از دستگاه های تولیدی کشور خواست هم خود و هم در همکاری با بخش خصوصی برنامه جهش تولید را دنبال کنند و ما هم در ریاست جمهوری ستاد جهش تولید را تشکیل دادیم که این برنامه ها را مرتب پیگیری می کنند.

در گزارش های مختلف دریافتی در بخش صنعت و کشاورزی شاهد این هستیم که با وجود همه فشارها و جنگ اقتصادی و مشکلاتی که کرونا برای تولید کنندگان ایجاد کرده، آمار بسیار خوب است و در بخش تولید خودرو، فولاد، مس، آلومینیوم و کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی دولت در مورد طرح مجلس برای پروتکل الحاقی/ واعظی: پختگی لازم را ندارد

نگرانی دولت در مورد طرح مجلس برای پروتکل الحاقی/ واعظی: پختگی لازم را ندارد