مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-02سياسي

تمدید محدودیت های کرونایی در پنج شهر استان قزوین


با جمع بندی گزارش های مربوط به وضعیت بیماری کرونا در قزوین، محدودیت های کرونایی در پنج شهر استان برای یک هفته دیگر تمدید شد.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: با جمع بندی گزارش های مربوط به وضعیت بیماری کرونا در قزوین، محدودیت های کرونایی در پنج شهر استان برای یک هفته دیگر تمدید شد.

هدایت الله جمالی پور با اشاره به محدودیت های کرونایی، تصریح کرد: با توجه به قرمز شدن وضعیت استان قزوین در هفته های گذشته طبق مصوبه ستاد کرونا و قرارگاه عملیاتی استان تصمیم گرفته شد که محدودیت هایی در کسب و کار و تردد مردم اعمال شود تا بتوانیم شرایط بیماری را کنترل کنیم.

وی افزود: هر چند باید از همکاری مردم و کسبه در اجرای طرح هوشمند محدودیت ها تشکر و قدردانی کنیم اما همچنان نگران سلامت مردم هستیم و تا زمانی که روند بیماری در استان نزولی نشده باید مراقبت ها و محدودیت ها تشدید شود.

استاندار قزوین اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا در کشور محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز یک هفته دیگر تمدید شده است و در این راستا برخی شهرهای ما نیز در این ردیف قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام سخنگوی ستاد مقابله با کرونا تعداد 160 شهر با وضع قرمز روبه رو بودند که این تعداد اکنون به 64 شهر کاهش یافته و محدودیت ها در این شهرها تا یک هفته دیگر ادامه می یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید محدودیت های کرونایی در پنج شهر استان قزوین

تمدید محدودیت های کرونایی در پنج شهر استان قزوین