مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:102020-12-02سياسي

طرح شهید سلیمانی محله محور است


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی، گفت: این طرح  به صورت محله محور و خانواده محور، - ایسنا/زنجان معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی، گفت: این طرح  به صورت محله محور و خانواده محور، برای کنترل ایپدمی کرونا آغاز به کار کرده است.

عباس بابایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی از 20 آبان ماه با هدف مدیریت و کنترل بیماری کرونا در زنجان شروع شده است.

وی با بیان اینکه این طرح که به صورت محلهمحور و خانوادهمحور برای کنترل ایپدمی کرونا آغاز به کار کرده است، تصریح کرد: طرح شهید قاسم سلیمانی با همکاری سپاه انصارالمهدی (عج) و دانشگاه علوم پزشکی استان، اجرا می شود.

بابایی با اشاره به اینکه این طرح مشتمل بر پنج کمیته است، عنوان کرد: این کمیته ها شامل کمیته حمایت و قرنطینه، رهگیری و مراقبت، آموزش همگانی، پایش و نظارت و کمیته عملیاتی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان، با اشاره به فعالیت این کمیته ها، ادامه داد: این کمیته ها شامل سه تیم از جمله تیم های مراقبتی، حمایتی و نظارتی است که اقدامات لازم را بسیجیان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان انجام می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید سلیمانی محله محور است

طرح شهید سلیمانی محله محور است