مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-02سياسي

توسعه خدمات تخصصی به معلولان باید مورد توجه باشد


توسعه خدمات تخصصی به معلولان از دیگر مواردی ست که باید مورد توجه باشد و در مرکز استان کرمان بسیاری از خدمات تخصصی را داریم اما افراد معلول که فقط در شهر کرمان نیستند و بسیاری از آنها در شرق و جنوب هستند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، عباس صادق زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری مجازی با تبریک 12 آذرماه سالروز جهانی معلولان اظهار داشت: در شرایط کرونا یی تغییراتی در برناه ها و سیاست ها ایجاد کرده است و امیدواریم در این شرایط بتوانیم، حقوق معلولان را رعایت کنیم.

وی بیان کرد: شرایط کرونایی وضعیت جدیدی را برای همه اعضای جامعه و معلولان داشت و معلولان به همین دلیل برای حضور در جامعه محروم شدند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان ابراز داشت: رویکرد و سیاست اصلی گروه معلولان در بهزیستی استان کرمان شامل توسعه فرهنگ توجه به حقوق شهروندی معلولان است و این سیاست با توجه به شرایط کرونایی باید پررنگ تر شود.

صادق زاده عنوان کرد: توسعه زیرساخت ها از دیگر سیاست های بهزیستی استان کرمان است و شاهد قانون حمایت از افراد دارای معلولیت بودیم که این قانون هم نیازمند فرهنگ و توجه هماهنگی است.

وی ادامه داد: محیط و شرایط دسترسی مناسب شرط اصلی برای حضور بدون مانع و راحت معلولان در جامعه است که باید توسعه پیدا کند و ما باید معلولان را به عنوان یک شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خدمات تخصصی به معلولان باید مورد توجه باشد

توسعه خدمات تخصصی به معلولان باید مورد توجه باشد