مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 20:402020-12-01پزشكي

افزایش تعداد بستری شدگان کرونایی مازندران


طی شبانه روز گذشته با شناسایی 163 بیمار جدید کرونایی، تعداد بستری شدگان در استان 894 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، طی هفته های اخیر باتوجه به افزایش تعداد مبتلایان و بستری شدگان کرونا یی در مازندران شرایط به گونه دیگر رقم خورد و همین موضوع موجب نگرانی های بسیاری برای مردم شد.

از روزهای پایانی آذر ماه امسال ممنوعیت ها و محدودیت هایی در سطح استان مازندران به اجرا درآمد که با توجه به تاکید بر توجه به پروتکل های بهداشتی امیدواریم شاهد روند کاهشی  شمار مبتلایان در سطح استان باشیم.

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این باره اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 133 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد 118  نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 711نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 162 بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد بستری شدگان کرونایی مازندران

افزایش تعداد بستری شدگان کرونایی مازندران