مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 19:252020-12-01پزشكي

توصیه مدیرکل حوادث و بلایای وزارت بهداشت برای کاهش خسارات آبگرفتگی ها


مدیرکل حوادث و بلایای وزارت بهداشت با اشاره به عوامل موثر در عدم توان جذب بارش ها از سطح شهر، گفت: در حال حاضر با گسترش بیش از حد سطوح عایق شهری مواجه هستیم و اگر می خواهیم روان آب ها خسارات کمتری در پی داشته باشند باید این وضعیت اصلاح شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل حوادث و بلایای وزارت بهداشت با اشاره به عوامل موثر در عدم توان جذب بارش ها از سطح شهر، گفت: در حال حاضر با گسترش بیش از حد سطوح عایق شهری مواجه هستیم و اگر می خواهیم روان آب ها خسارات کمتری در پی داشته باشند باید این وضعیت اصلاح شود.

دکتر محمداسماعیل مطلق در جلسه کمیته فصلی بهداشت کارگروه سلامت در حوادث غیرمترقبه دانشگاه علوم پزشکی اهواز که روز سه شنبه (11 آذرماه) به صورت وبینار و به منظور بررسی مداخلات و راهکارهای مدیریت بحران منطقه با محوریت سیل و آبگرفتگی برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه سامانه زهکشی در برخی نقاط کشور از جمله شهرهای جنوبی توان جذب بارش ها و هدایت آب های ناشی از بارندگی از سطح شهر را ندارند.

به دخل و تصرف در رودخانه ها، دره ها، کانال های زهکشی و بی توجهی به شیب شهر از جمله عواملی هستند که در این امر تاثیرگذار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از سوی دیگر، شهرهای ما به صورت شهرهایی عایق و نفوذناپذیر ایجاد شده اند، این در حالی است که ضرورت شهرسازی با مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه مدیرکل حوادث و بلایای وزارت بهداشت برای کاهش خسارات آبگرفتگی ها

توصیه مدیرکل حوادث و بلایای وزارت بهداشت برای کاهش خسارات آبگرفتگی ها