مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 18:352020-12-01اقتصادي

پیشرفت 70 درصدی مبلمان شهری کوی نمدمالان در شهرکرد


سرپرست سازمان بازآفرینی شهری شهرکرد گفت: از آنجایی که شهرکرد در سال97 به عنوان شهر نمد شناخته شد، اجرای طرح کف سازی و مبلمان شهری کوی نمدمالان را در دستور کار قرار دادیم.

- اکبر شاهوردی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص روند پروژه های زیباسازی در برخی از محله های شهرکرد، گفت: از آنجایی که شهرکرد در سال97 به عنوان شهر نمد شناخته شد، شهرداری اجرای طرح کف سازی و مبلمان شهری کوی نمدمالان را رسالت خود دانست.

  سرپرست سازمان عمرانی بازآفرینی شهری شهرکرد ادامه داد: برای این پروژه 800 میلیون تومان از طریق سازمان و 200 میلیون تومان نیز از طریق سیما منظر شهری تامین اعتبار شد و سه ماه است که این طرح آغاز شده و تاکنون 60 الی 70 درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته است.

شاهوردی تصریح کرد: پروژه زیباسازی امامزاده دوخاتون شهرکرد نیز از سال ها پیش آغاز شده و بخشی از بازآفرینی توسط راه وشهرسازی انجام شد اما مابقی پروژه به علت کمبود اعتبار راکد ماند که وظیفه خود دانستیم این طرح را نیز به پایان برسانیم.

وی افزود: قرارداد ادامه فعالیت زیباسازی امامزاده دوخاتون شهرکرد با 800 میلیون اعتبار بسته شد و تا عید نوروز امسال نیز به پایان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی مبلمان شهری کوی نمدمالان در شهرکرد

پیشرفت 70 درصدی مبلمان شهری کوی نمدمالان در شهرکرد