مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 17:152020-12-01اقتصادي

حمایت از کشاورزان فارس در شرایط کرونایی


رییس اتحادیه موتورآلات کشاورزی و صنعتی استان فارس گفت: در راستای جلوگیری از متضرر شدن کشاورزان و صنعتگران در شرایط شیوع بیماری کرونا، اتحادیه موتورآلات کشاورزی و صنعتی اقدام به فروش تجهیزات صنعتی و کشاورزی با سود 3 و یا 4 درصد به کشاورزان و صنعتگران کرده است.

- خسرو فروغان در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با تلاش های انجام شده از سوی متخصصان و کارشناسان بخش کشاورزی، تاکنون کمترین شکایت از این اتحادیه شده است  و با تمام توان در خدمت کشاورزان و صنعتگران استان در شرایط سخت مشکلات اقتصادی هستیم.

وی با اشاره به اینکه عمده ترین مشکلاتی که هنگام وقوع بیماری کرونا از اسفند ماه سال گذشته تاکنون به وجود آمده مرگ و میر ناشی از این بیماری در ابعاد گسترده است، افزود: اتحادیه موتورآلات کشاورزی و صنعتی همگام با دیگر نهاد های درمانی و بهداشتی، با در اختیار گذاشتن سمپاش بدون چشمداشت مالی  به مراکز دولتی و خصوصی نقش انسانی  خود را ایفا  کرده است.

رییس  اتحادیه موتور آلات کشاورزی و صنعتی خاطرنشان کرد: همکاران ما در این اتحادیه همپای دیگر گروه های جهادی  برای مقابله با شیوع بیماری کرونا به گونه ای خودجوش  اقدام به سمپاشی مناطق محروم و کم برخوردار نموده  است و این حرکت خداپسندانه همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از کشاورزان فارس در شرایط کرونایی

حمایت از کشاورزان فارس در شرایط کرونایی