مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 14:252020-12-01اقتصادي

کاهش 15 درصدی ذخایر آبی سدهای تهران


مدیر توسعه و بهره برداری تأسیسات برقآبی با اشاره به کاهش 15 درصدی آورده ها در ذخائر مخازن، گفت: تاکنون 8 درصد میزان بارندگی ها نسبت به سال گذشته عقب است.

- محمد شهریاری مدیر توسعه و بهره برداری تأسیسات برقآبی اداره آب منطقه ای استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره میزان ذخایر سدهای پنج گانه تهران و بارندگی های اخیر در استان، اظهار کرد: تاکنون 635 میلیون مترمکعب ذخیره مخازن است.

وی در ادامه گفت: در 11 روز اول آذر ماه 58 میلیمتر بارندگی داشتیم که این رقم با توجه به پیش بینی بارش از ابتدای سال آبی که 94 میلیمتر بارندگی انجام گرفته هنوز 8 درصد نسبت به سال گذشته میزان بارندگی ها عقب بوده است ولی خوشبختانه نسبت به بلند مدت افزایش خوبی را شاهد هستیم.

مدیر توسعه و بهره برداری تأسیسات برقآبی با اشاره به کاهش ورودی سدها، بیان کرد: از ابتدای سال آبی تاکنون ورودی سدها 139 میلیون مترمکعب بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 163 میلیون مترمکعب بوده است و با کاهش 15 درصدی آورده ها مواجه هستیم.

شهریاری ذخیره سدهای پنج گانه استان تهران را 635 میلیون مترمکعب عنوان کرد و گفت: این حجم در روز مشابه سال گذشته 727 میلیون مترمکعب بوده است که 92 میلیون مترمکعب که حکایت از کاهش ذخائر آب در مخازن سدها را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 درصدی ذخایر آبی سدهای تهران

کاهش 15 درصدی ذخایر آبی سدهای تهران