مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 13:552020-12-01اقتصادي

میزان رعایت پروتکل بهداشتی در استان بوشهر بیش از 85 درصد است


استاندار بوشهر با اشاره به کاهش 50 درصدی تردد خودروها در استان نسبت به آذرماه سال گذشته گفت: میزان رعایت پروتکل بهداشتی در استان بوشهر بیش از 85 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعلام می شود و امیدواریم با توجه به کاهش میزان بستری های کرونایی و مبتلایان شاهد تغییر در وضعیت رنگ بندی بوشهر باشیم.

گراوند با اشاره به اینکه تابستان امسال تعداد بستری های کرونایی در بیمارستان های استان بوشهر به بیش از 340 نفر می رسید، که اکنون شاهد کاهش بیش از 50 درصدی بستری های کرونایی در استان هستیم.

کاهش 50 درصدی تردد خودروها وی همچنین از کاهش 50 درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان بوشهر نسبت به آذرماه سال قبل خبر داد و بیان کرد: مهمترین عامل شکستن زنجیره انتقال و انتشار ویروس پرهیز از تجمعات است.

استاندار بوشهر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای تداوم مهار بیماری کرونا و رعایت سخت گیرانه پروتکل بهداشتی است.

وی ادامه داد: در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا هرگونه تجمع و برگزاری مراسم به مناسبت 16 آذر روز دانشجو ممنوع است چراکه هرگاه تجمعی شکل بگیرد زمینه شیوع بیماری کرونا فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان رعایت پروتکل بهداشتی در استان بوشهر بیش از 85 درصد است

میزان رعایت پروتکل بهداشتی در استان بوشهر بیش از 85 درصد است