مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:252020-12-01بين الملل

جانسون: اولویت من جلوگیری از دستیبابی ایران به تسلیحات اتمی است


نخست وزیر انگلیس در پاسخ به 84 نماینده طرفدار رژیم صهیونستی در پارلمان این کشور گفت که اولویت وی جلوگیری از دستیبابی ایران به تسلیحات اتمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در نامه ای در پاسخ به سازمان CFI (دوستان محافظه کاری اسراییل) و بیش از 80 عضو محافظه کار پارلمان انگلیس بر حفظ برجام تأکید کرد.

اواخر مهرماه و در آستانه منقضی شدن محدودیت های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران، 84 نماینده محافظه کار پارلمان انگلیس که از حامیان رژیم صهیونیستی محسوب می شوند با هماهنگی سازمان دوستان محافظه کار انگلیس ، نامه ای را به جانسون ارسال کرده و خواستار شفاف سازی وی در خصوص سیاست لندن در قبال جمهوری اسلامی ایران شدند.

پایگاه اطلاع رسانی سی اف آی که این خبر را امروز منتشر کرده است، گزارش داد که جانسون روز 10 نوامبر (20 آبان ماه) در جواب این نامه اولویت اصلی دولت وی جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی است؛ ادعایی که بارها مقام های جمهوری اسلامی ایران آن را رد کرده اند.

این نمایندگان حامی رژیم صهیونیستی از جمله افرادی بودند که همچون ایالات متحده از منقضی شدن محدودیت های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران ابراز نگرانی کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانسون: اولویت من جلوگیری از دستیبابی ایران به تسلیحات اتمی است

جانسون: اولویت من جلوگیری از دستیبابی ایران به تسلیحات اتمی است