مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-01ورزشي

تغییر احتمالی در لیست مسافران صربستان/ حرف معنادار فرنگی کار مدعی!


آزاد و فرنگی کاران ملی پوش کشورمان در حالی چندی پیش برای اعزام به جام جهانی صربستان معرفی شدند که برخی اتفاقات اخیر، نشان از احتمال تغییر در لیست نفرات اعزامی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چندی پیش حمید سوریان نایب رییس فدراسیون کشتی از اعزام چند ملی پوش به رقابتهای جام جهانی 2020 صربستان خبر داد و گفت: پس از اعلام نظر سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در مورد اعزام کشتی گیران کشورمان به صربستان، فدراسیون اقدامات لازم برای اعزام چهار کشتی گیر و دو مربی در رشته های آزاد و فرنگی را آغا ز کرد.

بدین ترتیب حسن یزدانی و کامران قاسمپور در اوزان 86 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد به همراه غلامرضا محمدی و همچنین حسین نوری و محمدهادی ساروی در اوزان 87 و 97 کیلوگرم کشتی فرنگی به همراه بهروز حضرتی پور به عنوان مسافران صربستان معرفی شدند.

چند روز بعد از اعلام این خبر، زمزمه هایی مبنی بر انصراف حسن یزدانی به گوش رسید که گویا وی بنا به دلایل مختلفی از جمله مسائل فنی و عدم حضور مدعیان بزرگ و نامدار، تمایلی به حضور در این مسابقات ندارد.

البته در همان زمان اظهارات ضد و نقیضی از جایگزینی احتمالی آزادکار دیگری به جای یزدانی هم مطرح شد که البته فعلاً تا به امروز هیچ قطعیت پیدا نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر احتمالی در لیست مسافران صربستان/ حرف معنادار فرنگی کار مدعی!

تغییر احتمالی در لیست مسافران صربستان/ حرف معنادار فرنگی کار مدعی!