مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-01دانش

نشست معاونان دانشگاه های علوم پزشکی با موضوع 16 آذر برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، این نشست امروز سه شنبه 11 آذر ماه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور سیماسادات لاری سخنگو و معاون وزیر بهداشت در سالن شهید احدی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت .

- نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور سیماسادات لاری سخنگو و معاون وزیر بهداشت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، این نشست امروز سه شنبه 11 آذر ماه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور سیماسادات لاری سخنگو و معاون وزیر بهداشت در سالن شهید احدی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در حال برگزاری است.

در این وبینار شرکت کنندگان اعم از مدیران و مسوولان ستادی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و همچنین معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ها در حضور دکتر لاری درخصوص نحوه بودجه ریزی و ارائه طریق به معاونان جهت پیگیری های مربوطه از سازمان برنامه وبودجه، به بحث وتبادل نظر پرداختند.

بحث و تبادل نظر درخصوص پنل اختصاص یافته در هشتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی کشور در 25 آذرماه به مجمع تخصصی کانون های اخلاق پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی و لزوم مشارکت معاونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست معاونان دانشگاه های علوم پزشکی با موضوع 16 آذر برگزار شد

نشست معاونان دانشگاه های علوم پزشکی با موضوع 16 آذر برگزار شد