مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-01سياسي

مسیر علمی کشور متوقف نمی شود/برنامه های هفته پژوهش مجازی خواهدبود


جانشین رییس ستاد هفته پژوهش گلستان گفت: برنامه های هفته پژوهش امسال در گلستان به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نجفی نژاد ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشور، دکتر محسن فخری زده، اظهارکرد: دشمنان تلاش می کنند مسیر علمی کشور را متوقف کنند اما غافل از اینکه جریان علمی کشور مستمر و دائم بوده و خللی به این جریان وارد نمی شود.

وی افزود: با این کیدها و دشمنی ها، انگیزه دانشمندان کشور برای پر کردن خلأها بیشتر شده و پیشرفت بیشتری حاصل کشور می شود.

نجفی نژاد از برگزاری برنامه های هفته پژوهش از 15 لغایت 20 آذر در گلستان خبرداد و گفت: هدف از برگزاری این هفته گسترش فرهنگ پژوهش و فناوری و شناسایی پژوهشگران بوده تا با ترغیب آنها تولید علم و فناوری بیشتر شده و نیازهای کشور هم برطرف شود.

جانشین ستاد هفته پژوهش گلستان بیان کرد: شناسایی و ارائه یافته های پژوهشی و فناوری در سطح استان، فراهم کردن شرایط لازم برای تجاری سازی یافته های پژوهشی و تکمیل چرخه تبدیل علم به ثروت از دیگر اهداف خواهد بود.

جانشین رییس ستاد هفته پژوهش گلستان گفت: این هفته فرصتی است تا ارتباط نزدیکی بین پژوهشگران و کارشناسان و مدیران مراکز تحقیقی ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر علمی کشور متوقف نمی شود/برنامه های هفته پژوهش مجازی خواهدبود

مسیر علمی کشور متوقف نمی شود/برنامه های هفته پژوهش مجازی خواهدبود