مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 23:102020-11-30اقتصادي

در توزیع نهاده های دام و طیور انحراف وجود دارد؛ دستگاه های مسئول پاسخگو باشند


نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران گفت: از یکسال گذشته تا کنون هیچ ثبت سفارشی برای واردات نهاده های دامی با ارز نیمایی و غیردولتی صورت نگرفته است و تمام نهاده هایی که در بازار آزاد فروخته می شود با ارز 4200 تومانی وارد  کشور شده اند و معلوم نیست این نهاده .

- در توزیع نهاده های دام و طیور انحراف وجود دارد؛ دستگاه های مسئول پاسخگو باشند نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران گفت: از یکسال گذشته تا کنون هیچ ثبت سفارشی برای واردات نهاده های دامی با ارز نیمایی و غیردولتی صورت نگرفته است و تمام نهاده هایی که در بازار آزاد فروخته می شود با ارز 4200 تومانی وارد  کشور شده اند و معلوم نیست این نهاده چگونه سر از بازار سیاه درآورده اند.

حبیب اسدالله نژاد در گفت وگو با ایسنا با انتقاد از شرایط تامین و توزیع نهاده های مورد نیاز طیور، گفت: برخی از واحدهای مرغداری بیش از 30 روز از سن گله هایشان می گذرد و براساس اعلام سامانه بازارگاه 40 روزه باید مرغ هایشان را تخلیه کنند اما این واحدها هنوز یک کیلوگرم هم نهاده دولتی دریافت نکرده اند.

یعنی مرغدار دان مورد نیاز خود را خریداری و پولش را واریز کرده است اما از طرف واردکننده ای که قرار است دان را تحویل دهد به بهانه های مختلف بارگیری صورت نمی گیرد و مرغدار مجبور است برای یک دوره تولید هم هزینه نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در توزیع نهاده های دام و طیور انحراف وجود دارد؛ دستگاه های مسئول پاسخگو باشند

در توزیع نهاده های دام و طیور انحراف وجود دارد؛ دستگاه های مسئول پاسخگو باشند