مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 17:002020-11-30ورزشي

از فرصت های خود استفاده نکردیم/ آلومینیوم با تمام توان دفاع کرد


مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم آلومینیوم اراک با همه توان دفاع کرد وما از فرصت های خود استفاده نکردیم و اگر مقابل چنین تیم هایی زود به گل نرسیم، - کار در آخر بازی سخت تر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی هاشمی نسب شامگاه دوشنبه بعد از تساوی فولاد مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری، اظهار کرد: تمریناتی را پشت سر گذاشتیم تا به نقاط ضعف آنها ضربه بزنیم.

وی افزود: حریف خیلی خوب دفاع کرد؛ البته وقت کشی هم در دستور کار آنها بود که این یک حربه است و ما نتوانستیم در ضربات پایانی دقت کنیم.

هاشمی نسب با اشاره به اینکه حقمان بیشتر از یک امتیاز بود، ادامه داد: ما در هفته های آینده تلاش می کنیم تا نتایجی را بگیریم که از صدر جدول عقب نمانیم و در صدر باشیم؛ به هر حال فوتبال همین است و ما تلاشمان را کردیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص آخرین وضعیت پاتوسی اظهار کرد: پاتوسی از ناحیه مچ پا دچار مشکل بود و با توجه به اینکه هفته آینده به این بازیکن نیاز داریم، به پاتوسی استراحت دادیم.

وی از تلاش داوران بازی تقدیر کرد و افزود: داوری با تمام شجاعت سوت زد و ما حتی اگر ببازیم و چنین داوری را ببینیم، باز هم تشکر می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بازی تیم های فولاد خوزستان و آلومینیوم از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فرصت های خود استفاده نکردیم/ آلومینیوم با تمام توان دفاع کرد

از فرصت های خود استفاده نکردیم/ آلومینیوم با تمام توان دفاع کرد