مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 16:502020-11-30سياسي

تلاش در جهت توسعه اشتغال زندانیان زندان های البرز


دادستان مرکز استان البرز به همراه مدیر کل زندان های استان از اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی کرج به منظور تقویت و ارتقاء اشتغال زندانیان بازدید و مشکلات سر راه ایجاد شغل این افراد را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، دادستان مرکز استان البرز به همراه مدیر کل زندان های استان از اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی کرج به منظور تقویت و ارتقاء اشتغال زندانیان بازدید کردند.

حسن مددی، دادستان مرکز استان، در حاشیه این بازدید، ضمن اشاره به اشتغال زندانیان که در طرح تحول قوه قضاییه توسط رییس دستگاه قضا ابلاغ شده است، گفت: در دیدار اخیر رییس سازمان زندان ها، مقرر شد تا در خصوص اشتغال زندانیان برنامه ریزی شود.

جلسه امروز هم که با حضور مدیر کل زندان های البرز و مسؤولان اردوگاه کاردرمانی در این خصوص برگزار شد جلسه خوبی بود و از نزدیک فعالیت ها مشاهده گردید و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

مددی در خصوص تصمیمات اتخاذ شده درباره اشتغال مددجویان، اظهار کرد: مقرر شد اشتغال زندانیان در 2 بخش پیگیری شود که یک بخش استفاده از ظرفیتِ شرایط و تسهیلاتی است که در قانون پیش بینی شده و شامل نظام نیمه آزادی و پابند الکترونیکی است.

وی افزود: اشتغال و اعزام به کار زندانیان می تواند پس از آزادی نیز شامل حال آنان شود چرا که برخی از کارگاه ها پس از آزادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش در جهت توسعه اشتغال زندانیان زندان های البرز

تلاش در جهت توسعه اشتغال زندانیان زندان های البرز