مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-30اقتصادي

صرفه جویی 40 میلیاردی در اجرای پروژه های بازسازی و مقاوم سازی


مدیرعامل شرکت گاز لرستان از صرفه جویی 40 میلیارد ریالی در اجرای پروژه های بازسازی و مقاوم سازی شرکت گاز استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان از صرفه جویی 40 میلیارد ریالی در اجرای پروژه های بازسازی و مقاوم سازی شرکت گاز استان خبر داد.

کرم گودرزی امروز دهم آذرماه، با اشاره به خسارات ناشی از وقوع سیل سال گذشته در لرستان، اظهار کرد: سیلاب گسترده در بسیاری از مناطق لرستان از جمله خرم آباد، دوره چگنی و پلدختر موجب تخریب زیرساخت ها گازرسانی استان علی الخصوص خطوط تغذیه گاز در محدوده رودخانه ها و مسیل ها شد.

وی تصریح کرد: در این راستا گاز تعداد زیادی از مشترکین در محورهای منتهی به خطوط صدمه دیده از سیل با تلاش تیم های عملیاتی به صورت موقت در همان روزهای ابتدایی وصل شد، ولی با توجه به حجم خرابی به بار آمده بازسازی و مقاوم سازی تأسیسات و خطوط گاز نیاز به برنامه ریزی دقیق و پیگیری جدی داشت.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: با بررسی های میدانی صورت گرفته بالغ بر 500 نقطه دچار صدمه و نیاز به بازسازی و مقاوم سازی داشتند که با توجه به ضیق وقت و اهمیت موضوع مقرر شد بازسازی و اصلاح بخشی از این نقاط با استفاده از توان نیروهای شرکت انجام پذیرد، لذا بازسازی و مقاوم سازی بالغ بر 450 نقطه آسیب دیده در دستور کار معاونت امور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 40 میلیاردی در اجرای پروژه های بازسازی و مقاوم سازی

صرفه جویی 40 میلیاردی در اجرای پروژه های بازسازی و مقاوم سازی