مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 12:252020-11-30سياسي

وزیر خارجه پاکستان محکومیت هند توسط سازمان همکاری اسلامی را پیروزی خواند


رادیو پاکستان گزارش داد وزیر امور خارجه این کشور قطعنامه تهیه شده توسط سازمان همکاری اسلامی (OIC)  در شورای نشست وزرای خارجه این کشور (CFM) را پیروزی برای کشورش می داند.

- وزیر خارجه پاکستان محکومیت هند توسط سازمان همکاری اسلامی را "پیروزی" خواند رادیو پاکستان گزارش داد وزیر امور خارجه این کشور قطعنامه تهیه شده توسط سازمان همکاری اسلامی (OIC)  در شورای نشست وزرای خارجه این کشور (CFM) را "پیروزی" برای کشورش می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، بیانیه روز دوشنبه شاه محمود قریشی یک روز پس از آن مطرح می شود که اسلام آباد اعلام کرد 57 عضو سازمان همکاری اسلامی- دومین سازمان بزرگ بین دولتی بعد از سازمان ملل- قطعنامه ای را به اتفاق آرا تصویب کرده که تصمیم سال گذشته دهلی نو مبنی بر لغو وضعیت نیمه خودمختار جامو و کشمیر را مورد سؤال قرار می دهد.

وزارت خارجه پاکستان مدعی شد که این قطعنامه، علاوه بر محکوم کردن هند به خاطر سابقه حقوق بشری آن ها در جامو و کشمیر، همچنین خواستار آن شده که دهلی نو قوانین جدید مالکیت زمین در جامو و کشمیر را که به دیگر مردم کشور هند اجازه تصاحب دارایی در این منطقه را می دهد، لغو کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه پاکستان محکومیت هند توسط سازمان همکاری اسلامی را پیروزی خواند

وزیر خارجه پاکستان محکومیت هند توسط سازمان همکاری اسلامی را پیروزی خواند