مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-30اقتصادي

توسعه صادرات «صنایع آب و برق» در گرو کاهش ریسکِ تجاری


عضو کارگروه ملی توسعه صادرات صنعت آب و برق گفت: با وجود حضور موثر بخشِ خصوصی در بازار صادرات «صنایع آب و برق»، وجود «حلقه رابط بین بخش دولتی و خصوصی» نیاز است.

- عضو کارگروه ملی توسعه صادرات صنعت آب و برق گفت: با وجود حضور موثر بخشِ خصوصی در بازار صادرات صنایع آب و برق ، وجود حلقه رابط بین بخش دولتی و خصوصی نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، کوروش گلشن، عضو کارگروه ملی توسعه صادرات صنعت آب و برق گفت: توسعه صادرات یکی از شاخص هایی است که به بستر و ساز و کارهای لازم برای صدور خدمات و محصولات در هر بخشی نیاز دارد.

وی ضمن اشاره به کارنامه مطلوب صادرات صنایع آب و برق در کشور افزود: با وجود کارنامه مطلوب کشور در بخش صادراتِ صنایع آب و برق، هنوز ظرفیت های بدون استفاده فراوانی وجود دارد که به دلیل مشکلاتی چون تحریم، مشکلات بانکی، حضور در مناقصات، نقل و انتقالات، موانع اداری و …، به طور جدی مورد استفاده قرار نگرفته است.

گلشن، همچنین ریسکِ حضور در سرمایه گذاری ها و معاملات خارجی را یکی دیگر از موانع موجود بر سر راه توسعه تجاری – اقتصادی در صنایع آب و برق ذکر و اظهار کرد: کشورهای همسایه ایران، به دلیل وجوه مشترک جغرافیایی، فرهنگی و مناسبات اجتماعی، به توسعه روابط تجاری – اقتصادی خود با ایران علاقه مند هستند و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صادرات «صنایع آب و برق» در گرو کاهش ریسکِ تجاری

توسعه صادرات «صنایع آب و برق» در گرو کاهش ریسکِ تجاری