مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-30اقتصادي

تثبیت حدود 31 میلیون هکتار از اراضی دولتی و مردمی در طرح کاداستر طی 8 ماه اخیر


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره اجرای طرح کاداستر در کشور از تثبیت حدود 31 میلیون هکتار از اراضی دولتی و مردمی در این طرح طی 8 ماه اخیر خبر داد و گفت که آمار ثبت اراضی ملی در این مدت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس خداییان، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با ارائه گزارشی از عملکرد یک‎ساله این سازمان، از رشد 108 درصدی ثبت اختراعات در کشور طی 7 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون هزار و 692 اختراع در کشورمان ثبت شده است.

وی همچنین درباره اجرای طرح کاداستر در کشور از تثبیت حدود 31 میلیون هکتار از اراضی دولتی و مردمی در این طرح طی 8 ماه اخیر خبر داد و گفت که آمار ثبت اراضی ملی در این مدت، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد 417 درصدی داشته است.

خداییان تصریح کرد: در چهار دهه اخیر 24 میلیون هکتار از اراضی کشور تثبیت شده بود، اما ظرف 17 ماه اخیر و در اجرای طرح کاداستر 41 میلیون هکتار از اراضی تثبیت شده است که می توان گفت کار هایی که در یک‎سال و نیم اخیر در این حوزه انجام شده، با کار های انجام شده در 40 سال گذشته برابری می کند.

وی با اشاره به برخورد با تخلفات در حوزه ثبت تاکید کرد: در هفت ماهه سالجاری، تعداد 176 نفر از کارکنان متخلف به انحاء مختلف به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت حدود 31 میلیون هکتار از اراضی دولتی و مردمی در طرح کاداستر طی 8 ماه اخیر

تثبیت حدود 31 میلیون هکتار از اراضی دولتی و مردمی در طرح کاداستر طی 8 ماه اخیر