مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:502020-11-30بين الملل

کمین آمریکا و اسراییل برای دانشمندان مسلمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سوالی که به طور جدی مطرح است اینکه، هدف اردوگاه غرب و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی از ترور دانشمندان مسلمان در هر نقطه ای از جهان، - رژیم صهیونیستی و آمریکا، طی دهه های اخیر به روش های مختلف از جمله ترور تلاش کرده اند دانشمندان و نخبگان کشور های اسلامی را در عراق، مصر، مالزی و تونس و این سال ها در ایران، به روش های مختلف حذف و در مسیر علمی آن ها خلل ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سوالی که به طور جدی مطرح است اینکه، هدف اردوگاه غرب و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی از ترور دانشمندان مسلمان در هر نقطه ای از جهان، چیست؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا می بایست به سوابق و نیز روش های حذف دانشمندان مسلمان نگاهی بیاندازیم.

کشور های غربی همواره برای تداوم نیاز دیگر کشور ها بویژه کشور های منطقه به دانش، فناوری، کالا ها و تسلیحات خود تلاش کرده اند تا در مسیر پیشرفت و شکوفایی کشور های مسلمان به شیوه های مختلف مانع ایجاد کنند؛ این تلاش ها از استحاله فرهنگی تا جلوگیری از انتقال دانش فنی و وضع تحریم ها و ترور و ایجاد ناامنی و حتی اقدام نظامی را در بر می گیرد.

این کشور ها و در صدر آن ها آمریکا با نگاه برتری جویانه خود نسبت به دیگر کشور های جهان بویژه کشور های مسلمان تلاش کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمین آمریکا و اسراییل برای دانشمندان مسلمان

کمین آمریکا و اسراییل برای دانشمندان مسلمان