مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-30اقتصادي

کشف بیش از 17 هزارتن کالای اساسی و ضروری


نیروی انتظامی در اطلاعیه ای از کشف بیش از 17 هزارتن کالای اسای و ضروری مردم و دستگیری 227 محتکر و 57 نفر اخلالگر بازار ارز ، طلا و سکه خبر داد.

- نیروی انتظامی در اطلاعیه ای از کشف بیش از 17 هزارتن کالای اسای و ضروری مردم و دستگیری 227 محتکر و 57 نفر اخلالگر بازار ارز ، طلا و سکه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: هفتمین مرحله طرح سراسری مبارزه با احتکار و گرانفروشی اقلام اساسی و ضروری با اولویت مقابله با احتکار ارزاق عمومی اجرا و بیش از 17 هزارتن کالای اساسی و ضروری کشف شد.

در این اطلاعیه در تشریح جزییات اجرای این طرح آمده است: هفتمین مرحله طرح سراسری مبارزه با احتکار و گران فروشی اقلام اساسی و ضروری با اولویت ارزاق عمومی به مدت یک هفته در دهه سوم آبان ماه 99 با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت رده های انتظامی استان ها در سراسر کشور اجرا شد.

در اجرای طرح مذکور، بیش از 17 هزار تن انواع کالای ضروری و ارزاق عمومی از قبیل برنج، روغن، گوشت، تخم مرغ، کره، آرد، حبوبات و.

به همراه 133 هزار قطعه انواع لوازم یدکی خودرو، 157 هزار لیتر انواع روغن موتور و مواد شوینده، 1700 ورق MDF به ارزش بیش از 3237 میلیارد ریال کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 17 هزارتن کالای اساسی و ضروری

کشف بیش از 17 هزارتن کالای اساسی و ضروری