مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-30سياسي

انجمن قلم: رسالت اصحاب قلم در صیانت از خون شهدا خلق آثار موضع مند است


بیانیه انجمن قلم به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای: امروز رسالت اصحاب قلم که خداوند در قرآن به آن سوگند یاد می کند تلاش مؤمنانه و مجاهدانه در صیانت از خون شهیدانی چون سلیمانی ها و فخری زاده ها با خلق آثاری موضع مند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته ای، انجمن قلم ایران بیانیه ای به شرح ذیل منتشر کرد.

بسم الله الرّحمن الرّحیم از هر قطره خون شهید ما که به زمین می ریزد، انسان های مصمم تر و مبارزی به وجود می آیند.

حضرت امام خمینی (ره) ترور کور و ناجوانمردانه دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی ایران شهید محسن فخری زاده که عمر پربرکت خویش را وقف خدمت به اسلام و انقلاب و توسعه و پیشرفت علمی کشور کرده بود، نشانه ای دیگر از هراس و وحشت دشمنان قسم خورده این نظام مقدس در مصاف رودر رو با انقلاب اسلامی است.

اما مزدوران وابسته به رژیم غاصب صهونیستی و آمریکای جنایتکار باید بدانند که با هر شهادت، شجره طیبه انقلاب اسلامی بالنده تر و بارورتر می شود و ملت سربلند ایران در ادامه راه فرزندان شهید خویش، استوارتر و ثابت قدم تر می گردند.

و اما امروز رسالت اصحاب قلم که خداوند در قرآن به آن سوگند یاد می کند و می فرماید: ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ ، تلاش مومنانه و مجاهدانه در صیانت از خون به ناحق ریخته شده شهیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن قلم: رسالت اصحاب قلم در صیانت از خون شهدا خلق آثار موضع مند است

انجمن قلم: رسالت اصحاب قلم در صیانت از خون شهدا خلق آثار موضع مند است