مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-30سياسي

تشریح اقدامات معاونت حقوقی قوه قضاییه از ابتدای سال 99


معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه ضمن بیان اقدامات معاونت در حوزه تدوین لوایح و مقررات قضایی از ابتدای سال جاری تا کنون، ابعاد مختلف لوایح و مقررات تدوین شده را تشریح کرد.

- معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه ضمن بیان اقدامات معاونت در حوزه تدوین لوایح و مقررات قضایی از ابتدای سال جاری تا کنون، ابعاد مختلف لوایح و مقررات تدوین شده را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق ضمن بیان اقدامات معاونت در حوزه تدوین لوایح و مقررات قضایی از ابتدای سال جاری تا کنون، به تشریح ابعاد مختلف لوایح و مقررات تدوین شده پرداخت و گفت: برجسته ترین اقدامات معاونت در این حوزه ذیل دو بخش تدوین لوایح و تدوین مقررات و البته پیگیری فرآیند تصویب آن ها در مراجع ذی صلاح نظیر حوزه ریاست قوه قضاییه، هیأت دولت و مجلس شورای اسلامی است.

وی با اشاره به دو قانون مصوب طی بازه زمانی مذکور گفت: طی مدت یادشده شاهد تصویب دو قانون کاهش مجازات حبس تعزیری و حمایت از اطفال و نوجوانان بودیم که هر یک به نوبه خود از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است.

مصدق با بیان اینکه قانون کاهش مجازات حبس تعزیری به صورت طرح در مجلس شورای اسلامی مطرح شد، افزود: این طرح با توجه به تصریح اسناد بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات معاونت حقوقی قوه قضاییه از ابتدای سال 99

تشریح اقدامات معاونت حقوقی قوه قضاییه از ابتدای سال 99