مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:452020-11-30بين الملل

هشدار سیاستمدار عراقی درباره دیپلماسی دیجیتالی رژیم صهیونیستی


یک سیاستمدار عراقی با اشاره به اینکه تل آویو با دیپلماسی دیجیتالی به دنبال هدف قرار دادن ملت های مخالف پروژه صهیونیسم است درباره این اقدام علیه ارزش ها و معیارهای اصلی مردم منطقه هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، باقر جبر الزبیدی از سیاستمداران عراقی که تاکنون پست های منتشر شد، نوشت: دیگر تنها با موشک ها و بمب ها، ملت های مخالف پروژه اسراییل هدف قرار نمی گیرند.

سالهاست که در سایه غفلت حکومت های عربی، دیپلماسی دیجیتالی اسراییل حملات مستمر و زیادی را برای نابودی کلیه ارزش ها و معیارهای ثابت ملت های منطقه انجام می دهد.

الزبیدی در ادامه به نقش امروز لیندا منوحین عراق الاصل که سالها پیش  بغداد را به مقصد بیت المقدس ترک کرد، در این دیپلماسی اشاره و تصریح کرد: لیندا منوحین اسراییلیِ عراقی الاصل، بر تربیون های شبکه های اجتماعی وابسته به وزارت خارجه اسراییل نظارت دارد و روزانه با شهروندان مختلف کشورهای عربی تماس برقرار می کند و آنها را به معلمان آموزش زبان عبری و پزشکان متصل می کند و اطلاعات لازم درباره اسراییل را در اختیار آنها قرار می دهد.

بسیاری از تربیون ها و صفحه هایی مانند اسراییل تتکلم العربیه ،(اسراییل عربی صحبت می کند)، ده ها میلیون بیننده و دنبال کننده به ویژه جوانان عراقی و عربی را جذب کرده اند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سیاستمدار عراقی درباره دیپلماسی دیجیتالی رژیم صهیونیستی

هشدار سیاستمدار عراقی درباره دیپلماسی دیجیتالی رژیم صهیونیستی