مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-30اجتماعي

اعمال تخلف دو هزار خودرو در شهرستان رشت


فرماندار شهرستان رشت از ثبت تخلف دو هزار خودرو در سطح شهرستان رشت خبر داد و گفت: در چند روز گذشته مأموران راهنمایی و رانندگی و همچنین دوربین های ثبت تخلف دو هزار خودرو را که در بین ساعات 9 تا چهار صبح در حال تردد بودن را ثبت و ضبط کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی فتح اللهی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح محدودیت های کرونا یی در شهرستان رشت با شدت در حال انجام است، اظهار کرد: از اولین روز اعمال محدودیت های کرونایی در کشور مردم شهرستان رشت با توجه به قرمز بودن شرایط به خوبی تمامی دستورالعمل ها را رعایت کرده و به یاری کادر درمانی استان شتافتند.

وی با ابراز خرسندی از همراهی صنوف در تعطیلی کسب وکار خود در این برهه حساس مبارزه با کرونا گفت: قبل از اعمال دوهفته ای محدودیت های کرونایی جلساتی را با واحدهای صنفی مهم برگزار و خوشبختانه تمامی صنوف در این شرایط سخت اقتصادی به خوبی اوضاع را درک و صنوف گروه های دو، سه و چهار کسب وکار خود را به طور کامل تعطیل کردند.

رییس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان رشت با اشاره به فعال بودن دوربین های ثبت تخلف در این شهرستان افزود: با توجه قرمز بودن شهرستان رشت تردد خودرو بین ساعات 9 شب تا چهار صبح ممنوع بوده و تمامی دوربین های ثبت تخلف در سطح شهرستان فعال و خودروهایی که این قانون را رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال تخلف دو هزار خودرو در شهرستان رشت

اعمال تخلف دو هزار خودرو در شهرستان رشت