مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-30اجتماعي

احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی البرز/زنجیرچرخ فراموش نشود


رییس پلیس راه استان البرز با اشاره به بارش برف و باران در راه های استان البرز، گفت: با توجه به بارش برف و باران توصیه می شود رانندگان در محورهای کوهستانی توقف نداشته باشند چراکه احتمال ریزش سنگ وجود دارد، - رضا گودرزی، رییس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته با بارش برف و باران در محورها تردد استان البرز همراه بوده ایم، گفت: این سامانه بارشی فعالیت خود را از ابتدای هفته آغاز کرده و بارش برف در مسیرهای ترددی استان منجر به ایجاد لغزندگی شده است.

رییس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه بارش برف در راه های کوهستانی از جمله جاده کرج-چالوس و شهرستان طالقان بوده است، اظهار کرد: بنابر پیش بینی کارشناسان هواشناسی این سامانه بارشی تا پایان هفته میهمان البرز خواهد بود.

این مقام مسؤول تصریح کرد: با توجه به استمرار بارندگی ها توصیه می شود شهروندان و مسافرانی که قصد تردد در راه های استان را دارند زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: هرچند محدودیت های کرونا یی منجر به کاهش تردد در راه های استان شده است، اما تردد برخی از خودروهای عمومی کماکان برقرار است و برخی نیز خودروهای عمومی حمل بار هستند که در این جاده ها در حرکت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی البرز/زنجیرچرخ فراموش نشود

احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی البرز/زنجیرچرخ فراموش نشود