مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-30سياسي

بسیج دانشجویی خواستار ورود رییس جمهور به آمایش دانشگاه اسفراین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه اسفراین طی نامه ای با اشاره به ظرفیت های دانشگاه اسفراین از رییس جمهور کشور خواست تا مانع آمایش این دانشگاه شود.

- بسیج دانشجویی دانشگاه اسفراین طی نامه ای با اشاره به ظرفیت های دانشگاه اسفراین از رییس جمهور کشور خواست تا مانع آمایش این دانشگاه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، بسیج دانشجویی دانشگاه اسفراین طی نامه ای با اشاره به ظرفیت های دانشگاه اسفراین از رییس جمهور کشور خواست تا مانع آمایش این دانشگاه شود.

متن نامه به این شرح است:جناب آقای دکتر حسن روحانیرییس جمهور محترمسلام علیکم با صلوات بر محمد و آل محمد و با آرزوی طول عمر بابرکت برای مقام عظمای ولایت و باکمال ادب و احترام حوزه بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی اسفراین به استحضار حضرتعالی میرساند، پیرو نامه جناب آقای دکتر خاکی صدیق، معاونت محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص اجرای ماده 3 مصوبه سیاست ها و ضوابط اجرایی حاکم بر آمایش آموزش عالی در جمهوری اسلامی ایران، مصوب جلسه 776 مورخ 18/12/1394 شورای عالی انقلاب فرهنگی، که در شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی، الحاق مجمتع آموزش عالی اسفراین را که در شرف صنعتی شدن دانشگاه بوده است به عنوان پردیس دانشگاه بجنورد به تصویب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی خواستار ورود رییس جمهور به آمایش دانشگاه اسفراین شد

بسیج دانشجویی خواستار ورود رییس جمهور به آمایش دانشگاه اسفراین شد