مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 04:402020-11-30اقتصادي

بهره مندی بیش از 97 درصدی خانوارهای روستایی آذربایجان شرقی از گاز طبیعی


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با بیان این که پروژه های روستایی در دست اجرا، 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: هم اکنون بهره مندی خانوارهای روستایی استان از گاز طبیعی، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با بیان این که پروژه های روستایی در دست اجرا، 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: هم اکنون بهره مندی خانوارهای روستایی استان از گاز طبیعی، به بیش از 97 درصد رسیده است.

سیدرضا رهنمای توحیدی گفت: بر اساس اهداف و برنامه سالانه شرکت، گازرسانی به 326 روستا در دست اجرا بوده که اتمام گازرسانی به 154 روستا برای سال جاری و مابقی برای سال آینده برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد روستای در دست اجرا، 86 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند و در هفته دولت افتتاح شده است که با بهره مندی این تعداد روستا از گاز طبیعی، هم اکنون بهره مندی خانوارهای روستایی به بیش از 97 درصد رسیده است.

رهنمای توحیدی اظهار کرد: علی رغم شرایط موجود، محدودیت های ناشی از افزایش همه گیری ویروس کرونا و همچنین تحریم های ظالمانه، اجرای پروژه های گازرسانی روستایی با میانگین 65 درصد پیشرفت فیزیکی، تداوم دارد.

وی، استقرار سیستم های نوین مدیریتی و برگزاری مستمر جلسات کنترل پروژه را از مهم ترین شاخص های تأثیرگذار در پیشرفت مطلوب پروژه ها اعلام کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 97 درصدی خانوارهای روستایی آذربایجان شرقی از گاز طبیعی

بهره مندی بیش از 97 درصدی خانوارهای روستایی آذربایجان شرقی از گاز طبیعی