مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 04:402020-11-30اقتصادي

توزیع یک میلیون و دویست و پنج هزار بسته معیشتی توسط سازمان اوقاف


مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف گفت: تاکنون 7 مرحله کمک های مومنانه بالغ بر یک میلیون و دویست و پنج هزار سبد غذایی به ارزش 313 میلیارد تومان توسط سازمان اوقاف توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو افزایش آسیب های اقتصادی ناشی از تعطیلی ها و در راستای حمایت از افراد کم برخوردار، طرح شهید سلیمانی ابلاغ شده است.

وی افزود: در این طرح، تهیه و توزیع 220 هزار سبد غذایی، لباس گرم، وسایل گرمایشی، کمک به بیمارستان ها و نقاهتگاه ها و همچنین فراهم کردن اماکنی جهت قرنطینه و درمان بیماران کرونایی مد نظر قرار گرفته شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: جهت اجرای این طرح که حد فاصل هفته بسیج تا سالروز شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی، اجرا می شود، جلسه ای با حضور ریاست سازمان و معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیران کل این معاونت و همچنین مدیران کل و معاونین فرهنگی اجتماعی استان ها، در سالن جلسات برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این جلسه به صورت ویدئوکنفرانس افزود: در این جلسه که به صورت ارتباط زنده صوتی تصویری برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اعلام کرد از ابتدای سال تاکنون 7 مرحله کمک های مومنانه بالغ بر 1میلیون و دویست و پنج هزار سبد غذایی به ارزش 313 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک میلیون و دویست و پنج هزار بسته معیشتی توسط سازمان اوقاف

توزیع یک میلیون و دویست و پنج هزار بسته معیشتی توسط سازمان اوقاف