مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 03:252020-11-30سياسي

اتحادیه صادرکنندگان محصولات کشاورزی باید شکل بگیرد


استاندار کرمان در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان بر لزوم ریل گذاری و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای توسعه استان در یک چشم انداز بلندمدت تاکید کرد.

- استاندار کرمان در دیدار با مجمع نمایندگان استان تاکید کرد: اتحادیه صادرکنندگان محصولات کشاورزی باید شکل بگیرد ایسنا/کرمان استاندار کرمان در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان بر لزوم ریل گذاری و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای توسعه استان در یک چشم انداز بلندمدت تاکید کرد.

دکتر زینی وند در این دیدار که شامگاه روز یکشنبه 9آذر 99 در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد با تشریح محورهای برنامه هایش، گفت: به نظر می رسد جریان توسعه در استان به صورت همه جانبه و متوازن دنبال نشده و از همین رو در برخی بخش های زیرساختی مانند آب، برق، گاز و راه دچار عقب افتادگی هایی هستیم که برای فراهم کردن آن ها تلاش کنیم.

وی در همین زمینه افزود: اگر ما امروز به فکر ایجاد زیرساخت ها نباشیم، طرح های توسعه استان در یک دهه پیش ِ رو با چالش و کمبود روبه رو خواهد شد.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش به ظرفیت های مغفول استان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: برای نمونه با وجود اینکه استان کرمان بزرگترین تولید کننده پسته کشور است اما شاهدیم که هنوز در میان فعالان صادراتی این محصول اختلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه صادرکنندگان محصولات کشاورزی باید شکل بگیرد

اتحادیه صادرکنندگان محصولات کشاورزی باید شکل بگیرد