مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 22:502020-11-29فرهنگي

تولید انیمیشن های جدید برای کودکان در مرکز صبا


مدیر گروه کودک مرکز پویانمایی صبا گفت: در فصل پاییز 8 مجموعه انیمیشن جدید در موضوع های مختلف تولید کردیم.

- پوریا سازگار مدیر گروه کودک مرکز پویانمایی صبا، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره تولیدات جدید این مرکز گفت: برای پخش پاییز امسال در گروه کودک 8 برنامه داشتیم که به پخش پاییز رساندیم.

وی ادامه داد: 8 عنوان برنامه شامل مثل نامه، مهارت های زندگی، آقا معلم و بچه ها، کلیله و دوستان، رعنا دختر دهقان، پند پارسی، موزه تولید شده است که هر کدام بین 13 تا 26 قسمت در هر فصل تولید و پخش می شود.

وی در توضیح هرکدام از این انیمیشن ها ادامه داد: مثل نامه با محوریت ضرب المثل های زبان فارسی و با استفاده از شخصیت های انسانی و حیوانی به روایت داستان های اخلاقی و فرهنگی می پردازد.

سازگار افزود: مهارت های زندگی در آخرین فصل با طرح موضوع های ساده اما کلیدی سعی می کند تمام مخاطبان را به سمت آموزش مفاهیم اخلاقی به زبان ساده از دیدگاه قرآنی و دینی جلب کرده و آنها را برای مخاطب باورپذیر کند و نحوه استفاده از تعالیم قرآنی را در زندگی به مخاطبان نشان دهد.

وی در ادامه با اشاره به سایر انیمیشن های مرکز صبا گفت: آقا معلم و بچه ها نیز با محوریت قرار دادن مدرسه ای در روستا و روابط شاگردان با معلمشان به چگونگی فرهنگ اهالی روستا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید انیمیشن های جدید برای کودکان در مرکز صبا

تولید انیمیشن های جدید برای کودکان در مرکز صبا