مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 20:152020-11-29پزشكي

بیمارستان های پورسینا و رازی رشت تجدید بنا می شوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از موافقت سازمان برنامه وبودجه کشور با احداث بیمارستان های جایگزین پورسینا و رازی رشت خبر داد و گفت: این دو پروژه بیمارستانی به صورت دو بلوک بیمارستان جامع در محل بیمارستان های فعلی پورسینا و رازی احداث خواهند شد.

-  ارسلان سالاری امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حضور صبح امروز خود در سازمان برنامه وبودجه کشور اظهار کرد: در دیدار با دکتر محمدباقر نوبخت درباره پروژه های عام المنفعه حوزه سلامت، جذب پرستاران 89 روزه و سایر مسائل مهم حوزه بهداشت و درمان استان صحبت شد.

وی با اشاره به ناکافی بودن زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان گیلان، بیان کرد: خوشبختانه بخشی از زیرساخت ها حوزه سلامت استان با تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر خادمان مردم رفع شده است اما شاخص های حوزه سلامت گیلان در بخش زیرساخت ها همچنان از متوسط شاخص های بهداشت و درمان کشور بسیار عقب تر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه یکی از مطالبه اصلی مردم و مسؤولان استان ایجاد بیمارستان جامع در رشت است، خاطرنشان کرد: مشکلات و چالش های حوزه سلامت را با مسؤولان طرح و برای برون رفت از وضعیت فعلی این حوزه به ویژه تجدید بنای بیمارستان های پورسینا و رازی به صورت دو بلوک بیمارستانی جامع در دستور کار قراردادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های پورسینا و رازی رشت تجدید بنا می شوند

بیمارستان های پورسینا و رازی رشت تجدید بنا می شوند